7. Conditii de retur

7.1. Conform O.U.G. nr. 34/2014 Clientul/Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 (paisprezece) zile, fără a preciza motivele și fără a suporta penalități daca produsul nu corespunde descrierilor. Daca produsul corespunde descrierilor si cumparatorul/clientul doreste returul, nu va suporta costuri mai mari decat costul transportului, comisionul perceput de livrator/curier, seriviciile de receptie primire a produsului returnat, cost total 26 lei.

7.2. Perioada de retragere expiră după (paisprezece) 14 zile și se calculează începând cu ziua în care Clientul/Consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către Client/Consumator, intră în posesia fizică a produselor.

7.3. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul/Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia acestuia de a se retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail sau formularul de retur din site.  Vezi formular aici. Datele de contact ale Vânzătorului sunt următoarele:

Denumire societate: Store Dolphin Srl

Adresa colet ramburs: Aleea Dobrina Nr 2, Bl 49, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 022252

Adresa Sediu: Localitatea Bucuresti str. Stiucii nr.56, sector 2.

E-mail office@dolphinstore.ro

Telefon 0735520520

7.4. În acest scop, Clientul/Consumatorul poate folosi modelul de retragere atașat în Anexa nr. 1, însă folosirea lui nu este obligatorie.

7.5. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să fie transmisă de către Client/Consumator comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

7.6. În cazul retragerii Clientului/Consumatorului, Vânzătorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Client/Consumator, cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea de către Client/Consumator a unei alte modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vânzător, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia Clientului/Consumatorului de a se retrage din prezentul contract.

7.7. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de Client/Consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

7.8. Costurile aferente serviciului de curierat, dacă respectiva comandă nu a beneficiat de transport gratuit, nu sunt returnabile. Daca sa beneficiat de transport gratuit, cumparatorul va suporta costurile livrari produsului si returnari lui.

7.9. Livrarea standard se consideră livrarea oferită gratuit de flota Cargus pentru comenzi mai mari de 3000 Lei si produse mai voluminoase de 20 kg volumetric, sunt folosite si alte modalitati de livrare.

7.10. Rambursarea va fi efectuată folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul/Consumatorul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare și nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

7.11. Rambursarea poate fi amânată până la data la care Vânzătorul va primi înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul/Consumatorul furnizează dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

7.12. Condițiile dreptului de retragere se aplică doar clienților/consumatorilor persoane fizice, definite de dispozițiile O.U.G. nr. 34/2014 (art. 2 pct.1).

7.13. Clientul/Consumatorul va suporta costul direct al returnării produselor și este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia magazinului.

7.14. Clientul/Consumatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

7.15. La solicitarea și cu acordul Clientului/Consumatorului, Vânzătorul poate recomanda Cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comandă.

7.16. Comanda inițială va fi anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.

7.17. Nu pot fi returnate produsele care:

au făcut obiectul unei comenzi speciale;

au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

au fost confecționate după specificațiile Clientului/Consumatorului (de exemplu: nuanțarea produsului în culoarea dorită de Client/Consumator);

prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură;

au fost folosite, testate de catre beneficiar si  corespund criteriilor tehnice descrise in descrierea si fisa tehnica a produsului

au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integre;

sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.

7.18. Vânzătorul va suporta cheltuielile de retur dacă acesta îi este imputabil (de exemplu, produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia etc.).

7.19. Pentru alte informații legate de returul produselor vă rugăm sa ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail: office@dolphinstore.ro.

7.20. Aceste prevederi se completează cu Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

8. Program de lucru, livrări, termene

8.1. O comandă poate fi plasată în orice moment, dar perioada de procesare este de Luni până Vineri în intervalul orar 8.00 – 15.00, exceptând sărbătorile legale.

8.2. Produsele disponibile în site-ul/magazinul online pot fi livrate prin curier, în aria specificată.

8.3. Termenul de livrare pentru produse este de 48 – 72 ore din momentul confirmării livrării.

8.4. Livrările fizice se efectuează door to door, prin curierat rapid – serviciu externalizat deci independent de vânzător.

8.5. Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii, iar în acest caz vânzătorul nu își asumă nicio răspundere în numele firmelor de curierat.

8.5. Vânzătorul își asumă responsabilitatea în privința livrării produselor comandate de cumpărător. Riscul pieirii bunului se transferă la cumpărător în momentul predării efective a bunului.

8.6. Livrarea Produselor sau Serviciilor digitale/electronice se va face exclusiv în format electronic prin furnizarea unui cod, link de descărcare sau altă metodă pe care o punem la dispoziție și pe care ți-o vom comunica pe e-mail/în Contul tău de Client. Livrarea se va face după efectuarea plății integrale a Produselor.

9. Obligațiile Cumpărătorului:

să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar existând posibilitatea refuzării comenzilor;

să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 (treizeci) de zile de la data sesizării acestora printr-un e-mail adresat vânzătorului;

să accepte Termenii și Condițiile vânzătorului odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea produselor și/sau serviciilor prin metodele puse la dispoziție, la momentul transmiterii comenzii.

10. Obligațiile Vânzătorului:

să pună la dispoziția utilizatorilor gratuit informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale.

Conținutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora și afișate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori.

Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare, însă în funcție de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.

să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;

să livreze produsele în cel mult 30 (treizeci) de zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;

să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea „Politica de Confidențialitate” și „Politica cookies”, care se regăsesc de asemenea pe site-ul companiei vânzătorului.

Shopping Cart
Scroll to Top