TERMENI ȘI CONDIȚII

Termeni si conditii: Condiții Generale pentru utilizarea site-ului Kelpi.ro

Store Dolphin.SRL

Vă mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul, serviciile și/sau produsele noastre.

Vă rugăm să citiți cu atenție acest document, denumit în continuare ”Prezentul document”, ”Contractul”, ”Termenii” împreună cu documentele menționate în cuprinsul acestuia.

Prezentul document reprezintă condițiile utilizării site-ului Kelpi.ro (denumit în continuare „site-ul”) și plasării de comenzi de produse și servicii prin intermediul site-ului.

Prin navigarea pe site-ul nostru sau prin plasarea unei comenzi sunteți de acord cu Termenii și Condițiile descrise mai jos. Acest document reprezintă o convenție legală – un contract între dumneavoastră și noi.

Vă rugăm să citiți și Politica de confidențialitate si Politica privind utilizarea modulelor cookies înainte de a naviga pe site sau a plasa o comandă. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni sau cu Politicile indicate mai sus, vă rugăm să nu utilizați site-ul.

Secțiunea ”Termeni și condiții”, reprezintă modul în care Store Dolphin Srl își desfășoară activitatea și ajută la definirea relației dumneavoastră cu site-ul nostru când interacționați cu serviciile noastre și cuprinde regulile care vor reglementa relația dintre dumneavoastră, în calitate de Client și noi, în calitate de Vânzător, precum și condițiile de utilizare a site-ului Kelpi.ro de către potențialii vizitatori sau clienți.

Documentul ”Termeni și condiții” este întocmit în conformitate cu prevederile obligatorii stipulate de legislația aplicabilă, respectiv Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic și O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

1. Introducere. Definirea noțiunilor utilizate

2. Politica de vânzare online

3. Comanda produselor și serviciilor

4. Prețul serviciilor și produselor, facturare și plată

5. Stocuri

6. Dreptul de retragere al Clientului în cazul comercializării produselor digitale/electronice

7. Politica de retur

8. Program de lucru, livrări, termene

9. Obligațiile Cumpărătorului

10. Obligațiile Vânzătorului

11. Garanții

12. Dreptul de proprietate intelectuală

13. Răspunderea vânzătorului, limitări și excluderi

14. Acceptarea condițiilor și răspunderea utilizatorului sau clientului

15. Sesizări și reclamații

16. Datele cu caracter personal/Politica de confidențialitate

17. Forța majoră

18. Notificări

19. Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor

20. Clauze specifice

21. Modificări/completări/actualizări ale documentului

22. Formular de retur

Termeni si conditii : Definirea noțiunilor utilizate

1.1. Cine suntem noi?

Mai jos găsiți datele noastre de identificare:

Denumire

Store Dolphin Srl

Sediul social

Strada Stiucii Nr 56 Sector 2 Bucuresti

Număr Registrul Comerțului

J40/11038/2011

Cod unic de identificare (CUI)

RO29101038

E-mail

Office@dolphinstore.ro

Telefon

0735520520

În cuprinsul prezentului document vom face referire la noi folosind denumirea oficială menționată mai sus sau sub numele de brand Kelpi.ro sub denumirea de ”Vânzătorul”, ”Prestatorul”, ”Compania”, ”Organizația”.

Suntem o companie care oferă produse și servicii prin intermediul site-ului kelpi.ro și subdomeniile acestuia sau site-urile afiliate (denumite în continuare în mod colectiv ”Site”), al altor tool-uri puse la dispoziția Cumpărătorului pentru accesarea serviciilor, precum și prin toate profilele/paginile de media asociate acestui brand.

1.2. Termeni si conditii: Definirea noțiunilor utilizate

Vânzătorul sau Prestatorul – reprezintă societatea Store Dolphin Srl cum ne-am prezentat anterior.

Client/Cumpărător – reprezintă orice persoană fizică, în vârstă de cel puțin 18 ani, cu capacitate deplină de exercițiu sau orice persoană/entitate juridică, care își creează sau nu un Cont în Site şi efectuează o Comandă online. Prin Client/Cumpărător se înțelege și o persoană juridică care plasează o Comandă printr-o persoană fizică în numele acesteia. Persoanele majore care autorizează minori să folosească Site-ul, sunt răspunzători de întregul comportament al acestora pe Site și pentru toate acțiunile pe care minorii le pot întreprinde.

Produse ori servicii – reprezintă orice bunuri/produse sau servicii care sunt oferite Clientului/Cumpărătorului în vederea achiziționării, contra cost, prin intermediul site-ului Kelpi.ro .

Contract – reprezintă înțelegerea la distanță (fără prezența fizică simultană) intervenită între Vânzător şi Client, cu privire la vânzarea/achiziționarea unuia sau mai multor Produse ori Servicii de pe site, prin plasarea unei Comenzi de către Client şi acceptarea ei de către Vânzător, cu respectarea prevederilor legale şi a termenilor şi condițiilor pentru vânzarea online/comerțul electronic. Contractul se încheie, de regulă, în limba română.

Cont – reprezintă o interfață unică a site-ului nostru care presupune personalizarea unei secţiuni a site-ului prin introducerea unei adrese de e-mail şi a unei parole, secţiune care conţine diverse informaţii despre Client.

Comanda – reprezintă angajamentul exprimat prin intermediul site-ului de către Client de a achiziționa unul sau mai multe Produse, în condițiile prevăzute în prezentul document și/sau agreate cu Vânzătorul printr-un mijloc de comunicare la distanță.

Utilizator – orice persoană care a creat un cont pe site.

Vizitator – orice persoană care accesează site-ul.

Site-ul – reprezintă site-ul nostru Kelpi.ro precum şi orice secţiune sau subpagină a acestuia.

Ceilalți termeni folosiți în prezentul document au înțelesul conferit de prevederile legale aplicabile.

2. Termeni si conditii: Politica de vânzare online

2.1. Oricărui potenţial Client care acţionează cu un scop legitim şi care are intenţia de a achiziţiona de la noi unul sau mai multe Produse, cu respectarea acestor termeni și condiţii, îi este permis accesul la site-ul Kelpi.ro în vederea efectuării unei Comenzi.

2.2. Clientul declară că acceptă și este de acord cu forma de comunicare la distanţă (e.g. telefonic sau e-mail) prin care ne derulăm operațiunile în cazul utilizării site-ului şi, după caz, înregistrarea unei Comenzi.

2.3. În cazul în care există erori în legătură cu prețul sau oricare alte detalii ale Produselor și ați plasat o comandă, vă vom informa prin e-mail sau printr-o altă modalitate de comunicare agreată, în cel mai scurt timp în legătură cu o astfel de eroare.

2.4. Atunci când există o promoție sau campanie de orice tip în desfășurare, Produsele care fac obiectul vânzării în cadrul acesteia vor fi supuse termenilor şi condiţiilor aplicabile respectivei campanii sau promoţii, pe care vi le vom aduce la cunoștință.

2.5. Toate promoțiile sau campaniile prezentate pe site sunt valabile pe durata menționată, iar în cazul în care nu este indicată o durată pentru desfășurarea promoțiilor, acestea vor fi valabile în limitele stocurilor/locurilor disponibile sau pentru durata pe care noi o considerăm oportună pentru a ne atinge obiectivele.

2.6. Nu garantăm disponibilitatea în orice moment a tuturor Produselor și ne rezervăm dreptul de a înceta în orice moment comercializarea unui produs.

2.7. Orice întrebări sau nelămuriri pot fi adresate cu încredere la adresa de e-mail: office@dolphinstore.ro sau prin completarea formularului de contact, iar noi vă garantăm un răspuns în cel mai scurt timp.

3. Termeni si conditii: Comanda produselor și serviciilor

3.1. Clientul își exprimă acordul de a intra într-o relație contractuală bilaterală cu noi – echipa Store Dolphin Srl, prin plasarea unei comenzi online, care poate conține unul sau mai multe dintre produsele sau serviciile oferite pe site-ul nostru.

3.2. Orice persoană fizică (care a împlinit vârsta de 18 ani) sau juridică poate plasa o comandă din meniul aferent Contului de client, care va facilita interacțiunea cu noi și vă poate aduce beneficii (promoții exclusive, reduceri, bonusuri etc.).

3.3. Adăugarea unui produs în coșul de cumpărături nu reprezintă rezervarea acestuia, iar o comandă va fi considerată validă și finalizată după parcurgerea tuturor etapelor din meniul Finalizare comandă și doar după confirmarea plății integrale a prețului produselor ori serviciilor pentru care ați optat. Prin finalizarea Comenzii, ne confirmați că toate datele pe care ni le-ați furnizat sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii și recunoașteți în mod explicit că respectiva Comandă implică obligaţia dumneavoastră fermă de a achita ”suma totală de plată”. Orice altă modalitate a procedurii de achiziție nu va conduce la încheierea unui contract valabil, corelativ, noi nu vom avea obligația să livrăm respectivul produs ori serviciu.

3.4. Vă aducem la cunoștință faptul că nu putem estima timpul necesar finalizării și furnizării produselor și/sau serviciilor care necesită informații suplimentare din partea dumneavoastră sau care presupun o personalizare a produselor/serviciilor deja disponibile.

3.5. Comanda va fi considerată acceptată de către noi cel mai târziu odată cu livrarea în format fizic sau furnizarea în format electronic a Produselor comandate, iar în cazul unei comenzi neacceptate dar plătite, îți vom returna sumele transferate. Notificarea primită prin e-mail după efectuarea Comenzii, cu privire la preluarea respectivei Comenzi, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii de către noi.

3.6. Clientul se obligă să nu comercializeze/revândă sau să distribuie produsele cumpărate prin intermediul site-ului, Produsele fiind destinate uzului personal, iar pentru situația unei utilizări profesionale există posibilitatea de a prezenta Clientului o ofertă personalizată de licențiere.

3.7. Clientul este direct și complet răspunzător pentru încălcarea dispozițiilor prevăzute mai sus, iar în acest caz Vânzătorul își rezervă dreptul de a solicita Clientului diferența de sumă pentru fiecare Produs pe care l-a transmis mai departe indiferent că l-a modificat parțial sau nu, iar acest drept nu exclude posibilitatea Vânzătorului de a-și recupera integral prejudiciul suferit, prin orice modalitate recunoscută de lege, inclusiv prin contactarea respectivelor persoane unde regăsim documentele pentru a le solicita informații privind achiziția Produselor.

3.8. Vânzătorul/Prestatorul va putea anula o Comandă plasată cu o notificare concomitentă sau ulterioară (o astfel de anulare nu atrage nicio răspundere din partea noastră) în următoarele cazuri:

a) tranzacția nu este acceptată de banca emitentă a cardului (banca, care a emis cardul nu acceptă Tranzacția, în cazul plății online);

b) procesatorul de carduri cu care colaborează vânzătorul nu validează sau invalidează Tranzacția (de exemplu, fie pentru că nu sunt fonduri suficiente, fie din alte motive, conform politicii procesatorului);

c) finalizarea Plății nu se realizează în termenul indicat prin factura proformă, în cazul plății prin transfer bancar/internet banking;

d) datele pe care le furnizează Utilizatorul/Clientul cu ocazia accesării Platformei sunt incomplete sau incorecte;

e) utilizatorul/clientul nu confirmă Comanda atunci când este contactat de către vânzător în acest scop;

f) vânzătorul consideră în mod rezonabil că prin accesarea Platformei şi plasarea Comenzii utilizatorul/clientul urmărește un scop ilicit sau care poate cauza orice fel de prejudicii Vânzătorului/Companiei, Afiliaților sau Partenerilor acestuia;

g) oricare dintre termenii şi condiţiile din prezentul document nu au fost respectate întocmai.

4. Termeni si conditii: Prețul serviciilor și produselor, facturare și plată

4.1. Prețurile Produselor afișate pe site sau comunicate Clientului sunt exprimate în Lei și pot include sau nu T.V.A. conform legislației în vigoare, așa cum vor fi afișate pe site și sunt considerate prețuri valabile pentru Produsele afișate pe site sau comunicate Clientului în momentul finalizării unei Comenzi.

4.2. Vânzătorul poate actualiza prețurile Produselor, iar o astfel de actualizare va înlocui orice prețuri afișate anterior pentru respectivele Produse.

4.3. Prețurile nu includ cheltuielile de livrare decât dacă este specificat în mod expres acest aspect sau se oferă ca și bonus pentru comenzile mari.

4.4. În cazul în care prețul nu este afișat, Clientul va avea posibilitatea de a cere o ofertă iar un operator va comunica prețul în cel mai scurt timp posibil.

4.5. Prețul produsului comandat este cel afișat la data plasării comenzii.

4.6. Prețul imprimat pe factură este același cu cel transmis de operatori în momentul confirmării comenzii.

4.7. Modalitățile de plată sunt disponibile pe pagina de lansare a comenzii.

4.8. Pe baza informațiilor deținute de Vânzător și a celor furnizate de Cumpărător va fi emisă o factură pentru bunurile livrate. Totodată, coletul va fi însoțit de documentația prevăzută de lege pentru produsul/produsele comandat(e), după caz: certificat/declarație de conformitate, certificat de garanție, instrucțiuni de utilizare etc.

4.9. Vânzătorul va emite factura aferentă produselor ori serviciilor achiziționate pe baza datelor de identificare pe care Clientul le va comunica, iar factura va fi livrată odată cu produsele ori serviciile comandate, pe e-mail-ul Clientului sau în Contul de client, aceasta fiind valabilă în acest format și chiar fără o ștampilă sau semnătură din partea emitentului.

4.10. Pentru plata cu cardul nu vor fi aplicabile taxe suplimentare, iar Vânzătorul nu este responsabil pentru niciun alt cost suportat de Client în plus față de preţul Produsului achiziţionat incluzând, dar fără a se limita la, comisioane de transfer bancar ori de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul în care moneda de emitere a cardului diferă de moneda în care se efectuează vânzarea.

4.11. Clientul va fi pe deplin răspunzător pentru orice fel de plată făcută din eroare, iar în aceste situații Vânzătorul va analiza situația și va decide punctual dacă se pot sau nu returna sumele de bani deja plătite, Clientul fiind singurul răspunzător pentru aceste plăți.

5. Termeni si conditii: Stocuri

5.1. Produsele sunt disponibile în stoc, însă vânzătorul nu poate garanta disponibilitatea produselor postate.

5.2. Clienții sunt informați corect, conform termenilor și condițiilor, de disponibilitatea produselor comandate înainte de confirmarea livrării și rareori pot apărea erori de comunicare în acest sens.

6. Dreptul de retragere al Clientului în cazul comercializării produselor digitale/electronice

6.1. În cazul comercializării de produse digitale/electronice, Clientul înțelege și acceptă faptul că Produsele și Serviciile comercializate pe site-ul Kelpi.ro sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract, în conformitate cu legislația în vigoare, fiind vorba despre furnizarea de conținut digital care nu este livrat pe un suport material, iar prestarea a început odată cu acordul prealabil expres al Clientului, iar sumele achitate pentru un produs, bun ori serviciu, de pe site-ul nostru nu vor putea fi restituite.

6.2. Vânzătorul va putea decide, în cazuri excepționale și doar prin libera apreciere a acestuia rambursarea anumitor sume (totale sau parțiale) în funcție de anumite cazuri particulare, conform politicii noastre comerciale.

7. Termeni si conditii: Politica de retur

7.1. Conform O.U.G. nr. 34/2014 Clientul/Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract în termen de 14 (paisprezece) zile, fără a preciza motivele și fără a suporta penalități daca produsul nu corespunde descrierilor. Daca produsul corespunde descrierilor si cumparatorul/clientul doreste returul, nu va suporta costuri mai mari decat costul transportului, comisionul perceput de livrator/curier, seriviciile de receptie primire a produsului returnat, cost total 26 lei.

7.2. Perioada de retragere expiră după (paisprezece) 14 zile și se calculează începând cu ziua în care Clientul/Consumatorul sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de către Client/Consumator, intră în posesia fizică a produselor.

7.3. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul/Consumatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la decizia acestuia de a se retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail sau formularul de retur din site.  Vezi formular aici. Datele de contact ale Vânzătorului sunt următoarele:

Denumire societate: Store Dolphin Srl

Adresa: Localitatea Bucuresti str. Stiucii nr.56, sector 2

E-mail office@dolphinstore.ro

Telefon 0735520520

7.4. În acest scop, Clientul/Consumatorul poate folosi modelul de retragere atașat în Anexa nr. 1, însă folosirea lui nu este obligatorie.

7.5. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să fie transmisă de către Client/Consumator comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

7.6. În cazul retragerii Clientului/Consumatorului, Vânzătorul va rambursa orice sumă pe care a primit-o de la Client/Consumator, cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea de către Client/Consumator a unei alte modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de Vânzător, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Vânzătorul este informat cu privire la decizia Clientului/Consumatorului de a se retrage din prezentul contract.

7.7. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii calităților și funcționării produselor, taxe poștale sau de orice altă natură) care urmează a fi suportate de Client/Consumator cu ocazia exercitării dreptului de retragere.

7.8. Costurile aferente serviciului de curierat, dacă respectiva comandă nu a beneficiat de transport gratuit, nu sunt returnabile. Daca sa beneficiat de transport gratuit, cumparatorul va suporta costurile livrari produsului si returnari lui.

7.9. Livrarea standard se consideră livrarea oferită gratuit de flota Cargus pentru comenzi mai mari de 3000 Lei si produse mai voluminoase de 20 kg volumetric, sunt folosite si alte modalitati de livrare.

7.10. Rambursarea va fi efectuată folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul/Consumatorul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare și nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

7.11. Rambursarea poate fi amânată până la data la care Vânzătorul va primi înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul/Consumatorul furnizează dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

7.12. Condițiile dreptului de retragere se aplică doar clienților/consumatorilor persoane fizice, definite de dispozițiile O.U.G. nr. 34/2014 (art. 2 pct.1).

7.13. Clientul/Consumatorul va suporta costul direct al returnării produselor și este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia magazinului.

7.14. Clientul/Consumatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

7.15. La solicitarea și cu acordul Clientului/Consumatorului, Vânzătorul poate recomanda Cumpărătorului achiziționarea altui produs de o calitate și la un preț echivalente cu cele solicitate în prima comandă.

7.16. Comanda inițială va fi anulată la data confirmării comenzii produsului/produselor ce înlocuiesc produsul inițial.

7.17. Nu pot fi returnate produsele care:

au făcut obiectul unei comenzi speciale;

au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

au fost confecționate după specificațiile Clientului/Consumatorului (de exemplu: nuanțarea produsului în culoarea dorită de Client/Consumator);

prezintă urme de lovire, deteriorare, uzură;

au fost folosite, testate de catre beneficiar si  corespund criteriilor tehnice descrise in descrierea si fisa tehnica a produsului

au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integre;

sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.

7.18. Vânzătorul va suporta cheltuielile de retur dacă acesta îi este imputabil (de exemplu, produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia etc.).

7.19. Pentru alte informații legate de returul produselor vă rugăm sa ne contactați prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail: office@dolphinstore.ro.

7.20. Aceste prevederi se completează cu Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic republicată și modificată și cu O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.

8. Termeni si conditii: Program de lucru, livrări, termene

8.1. O comandă poate fi plasată în orice moment, dar perioada de procesare este de Luni până Vineri în intervalul orar 8.00 – 15.00, exceptând sărbătorile legale.

8.2. Produsele disponibile în site-ul/magazinul online pot fi livrate prin curier, în aria specificată.

8.3. Termenul de livrare pentru produse este de 48 – 72 ore din momentul confirmării livrării.

8.4. Livrările fizice se efectuează door to door, prin curierat rapid – serviciu externalizat deci independent de vânzător.

8.5. Pot exista întârzieri față de termenul de livrare stabilit în momentul confirmării comenzii, iar în acest caz vânzătorul nu își asumă nicio răspundere în numele firmelor de curierat.

8.5. Vânzătorul își asumă responsabilitatea în privința livrării produselor comandate de cumpărător. Riscul pieirii bunului se transferă la cumpărător în momentul predării efective a bunului.

8.6. Livrarea Produselor sau Serviciilor digitale/electronice se va face exclusiv în format electronic prin furnizarea unui cod, link de descărcare sau altă metodă pe care o punem la dispoziție și pe care ți-o vom comunica pe e-mail/în Contul tău de Client. Livrarea se va face după efectuarea plății integrale a Produselor.

9. Termeni si conditii: Obligațiile Cumpărătorului:

să furnizeze informații reale, corecte și actuale despre entitatea sa atunci când acestea i se cer, în caz contrar existând posibilitatea refuzării comenzilor;

să accepte soluționarea eventualelor probleme în termen de 30 (treizeci) de zile de la data sesizării acestora printr-un e-mail adresat vânzătorului;

să accepte Termenii și Condițiile vânzătorului odată cu lansarea comenzilor și să achite contravaloarea produselor și/sau serviciilor prin metodele puse la dispoziție, la momentul transmiterii comenzii.

10. Termeni si conditii: Obligațiile Vânzătorului:

să pună la dispoziția utilizatorilor gratuit informații profesionale cu privire la produsele și serviciile sale.

Conținutul publicat în magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor și documentația tehnică aferentă acestora și afișate pe site sunt puse la dispoziție de către producători și furnizori.

Imaginile produselor sunt afișate cu titlu de prezentare, însă în funcție de lotul în care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.

să contacteze clienții pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;

să livreze produsele în cel mult 30 (treizeci) de zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;

să utilizeze datele personale colectate de la clienți/utilizatori în concordanță cu secțiunea „Politica de Confidențialitate” și „Politica cookies”, care se regăsesc de asemenea pe site-ul companiei vânzătorului.

11.Termeni si conditii: Garanții

1.1. În conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, Clientul declară că înțelege și este de acord cu faptul că în cazul produselor electronice/digitale care presupun acces imediat nu va beneficia de garanție legală.

11.2. Vânzătorul garantează că produsele livrate sunt originale, (în forma în care provin de la parteneri) și însoțite de factură fiscală, chitanță (eliberată de administrator/vânzător sau firma de curierat) și, după caz, certificat de garanție (pentru produsele care necesită garanție).

11.3. Vânzătorul declară pe proprie răspundere conform prevederilor art. 5 din HG nr.1022/2002 privind regimul produselor care pot pune în pericol viața și sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului că produsele livrate nu pun în pericol viața, sănătatea, securitatea muncii, nu produc impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu: Directivele CE 67/549/CEE si 1999/45/CE (în condițiile respectării manipulării, transportului și depozitării conform Fișelor Tehnice și a Fișelor de Securitate emise de furnizor și aflate în original la sediul societății Store Dolphin Srl si pe site-ulului Kelpi.ro în secțiunea specifică produselor în cauză.

11.4. Calitatea produselor comercializate este garantată pe perioada înscrisă pe ambalaj, în condițiile respectării prescripțiilor de depozitare și transport.

11.5. Pentru orice reclamație sau sesizare vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail office@dolphinstore.ro

12. Termeni si conditii: Dreptul de proprietate intelectuală

12.1. Toate drepturile de autor asupra produselor de pe site aparțin Store Dolphin Srl, cunoscută sub denumirea comercială Store Dolphin sau Dolphin Store

12.2. Clientului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Store Dolphin. Includerea oricărui conținut în afara pachetului, îndepărtarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Store Dolphin – Kelpi.ro asupra pachetului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea pachetului, decât cu acordul scris expres al Store Dolphin, acesta din urmă rezervându-și dreptul de a recupera orice fel de prejudiciu cauzat (direct, indirect, prezent și viitor) prin orice mijloace puse la dispoziție de prevederile legale.

12.3. Clientul înțelege faptul că pot exista situaţii în careStore Dolphin nu deţine drepturi de proprietate sau unele drepturi de proprietate intelectuală, industrială sau comercială cu privire la anumite fişiere, poze, materiale etc. publicate pe site, beneficiind doar de un drept de utilizare a acestora, iar indiferent de situație, Clientul nu are permisiunea să comercializeze, să redistribuie sau să reproducă aceste materiale, nici să le decompileze sau să modifice structura, fără acordul prealabil al Store Dolphin Srl .

13. Răspunderea vânzătorului, limitări și excluderi

13.1. Vânzătorul nu este răspunzător în situația în care Clientul furnizează informații sau date greșite ori incomplete, Clientul fiind singurul responsabil de acuratețea acestor informații, iar în acest sens Clientul declară că este de acord și înțelege faptul că o mare parte dintre funcțiile site-ului nostru sunt automatizate iar rezultatul final depinde exclusiv de informațiile pe care acesta le furnizează Vânzătorului sau le introduce în sistem.

13.2. Limita răspunderii maxime a Store Dolphin, precum și a directorilor, administratorilor, angajaților, subcontractanților și afiliaților săi față de Clienți pentru daune de orice natură va fi suma maximă efectiv plătită de Client către Store Dolphin Srl.

13.3. Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru:

a) pierderile de date sau conținut, profiturile pierdute, întreruperea afacerii sau pentru orice daune indirecte, accidentale, speciale, consecvente, excepționale sau punitive care rezultă din sau sunt legate de materialele sau serviciile furnizate deStore Dolphin Srl, chiar dacă Clientul a fost informat despre posibilitatea unor astfel de daune și fără a aduce atingere scopului esențial al oricărui remediu limitat;

b) deciziile Clientului ca urmare a mesajelor pe care le promovează un partener sau un afiliat sau deciziile pe care Clientul le ia ca urmare a informațiilor pe care le regăsește în site, indiferent că sunt scrise sau nu de experți recunoscuți în domeniul lor;

c) orice modificări pe care le va face cu privire la furnizarea serviciilor, inclusiv o întrerupere totală sau parțială a furnizării serviciilor (sau a anumitor funcții ale serviciilor);

d) inexistența furnizării sau furnizarea incompletă de către Client a unor informații care să poată fi verificate;

e) imposibilitatea Clientului de a menține în siguranță și confidențiale datele sale de logare (username, parolă sau alte credențiale).

f) afectarea vreunui dispozitiv sau conținut digital care aparține Clientului cauzată de lipsa unei implementări corespunzătoare a măsurilor de siguranță necesare, prin accesarea materialelor și informațiilor pe care Vânzătorul le livrează sub forma unui conținut digital sau de orice alt tip.

g) orice alte costuri suplimentare se vor aplica Clientului, inclusiv costuri de telefonie mobilă (cum ar fi costuri cu internetul mobil) sau costuri cu internetul din locația de unde accesează site-ul sau alte costuri conexe.

14. Termeni si conditii: Acceptarea condițiilor și răspunderea utilizatorului sau clientului

Utilizatorul sau Clientul declară că înțelege și este de acord că este interzisă utilizarea site-ului Kelpi.ro în următoarele modalități sau pentru următoarele scopuri:

a) cu încălcarea Termenilor și Condițiilor din prezentul document;

b) cu încălcarea, în orice modalitate, a prevederilor legale aplicabile sau prin modalități care pot conduce la încălcarea, în orice modalitate, a prevederilor legale aplicabile;

c) pentru a disemina informații false sau greșite ori pentru a propaga dezinformare, incitare la ură sau alte asemenea;

d) în orice modalitate prin care se acționează în contul și pe seama altei persoane, în special prin utilizarea de nume false, adrese de email false, numere de telefon false etc.

e) pentru defăimarea altor persoane, pentru a aduce injurii, acuze sau afirmații jignitoare cu privire la oricare altă persoană;

f) pentru promovarea sau ascunderea activităților cu caracter ilegal sau imoral;

g) pentru a reproduce, în orice fel, interfața site-ului, în vederea inducerii în eroare a utilizatorilor, clienților sau potențialilor clienți pe care noi îi avem;

h) pentru a obține acces neautorizat la datele pe care vizitatorii sau clienții noștri ni le-au furnizat în mod voluntar;

i) pentru a introduce în sistem programe sau linii de cod malițioase;

j) pentru a solicita informații, produse ori servicii ilegale ori pentru a solicita informații care să acopere o activitate ilegală;

l) pentru a obține acces la diferite secțiuni sau subsecțiuni ale site-ului sau la produsele ori serviciile oferite de către noi utilizând proceduri ilegale;

m) pentru a obține produse ori servicii în scopul revânzării (cu excepția Politicilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal generate prin intermediul TOOL-ului).

15. Termeni si conditii: Sesizări și reclamații

15.1. Utilizatorii și/sau Clienții site-ului Kelpi.ro ne pot contacta în general la adresa de e-mail sau prin formularul din secțiunea „Contact” pentru orice nelămuriri, probleme, sesizări sau reclamații în legătură cu Produsele sau Serviciile, inclusiv pentru a identifica și corecta eventuale erori care au loc cu ocazia introducerii datelor.

15.2. Sesizările astfel recepţionate vor fi soluționate de noi în maxim 30 (treizeci) de zile calendaristice de la primirea lor.

16. Termeni si conditii: Datele cu caracter personal/Politica de confidențialitate

Prin utilizarea Platformei, Clientul înțelege şi acceptă să transmită Vânzătorului date cu caracter personal, aceste date urmând să facă obiectul prelucrării în conformitate cu şi pentru scopurile prevăzute în cuprinsul Politicii de Confidențialitate, care completează aceşti Termeni și Condiții.

17. Termeni si conditii: Forța majoră

17.1. Nici Vânzătorul și nici Clientul nu răspund de neexecutarea la termen sau/și de executarea în mod necorespunzător, total sau parțial, a oricărei obligații care îi revine în baza prezentului contract, dacă neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligației respective a fost cauzată de forță majoră, așa cum este definită de lege2.

17.2. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice, producerea evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.

17.3. Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la producere, evenimentul respectiv nu încetează, părțile au dreptul să-și notifice încetarea de plin drept a prezentului contract, fără ca vreuna dintre ele să pretindă daune-interese.

18. Termeni si conditii: Notificări

18.1. Utilizatorul este de acord ca toate comunicările efectuate în baza prezentului document să aibă loc prin intermediul poștei electronice la adresa comunicată de acesta în site, consimțind că o astfel de comunicare este validă prin simpla dovadă din partea Vânzătorului/Prestatorului privind trimiterea comunicării. Prestatorul are dreptul să folosească și alte metode de transmitere (prin poștă, curier sau prin intermediul executorilor judecătorești) a comunicărilor sale către Utilizator.

18.2. Părțile convin că toate comunicările în legătură cu prezentul Contract se vor efectua la următoarele adrese:

Pentru Utilizator – la adresa de e-mail menționată în prin intermediul Platformei;

Pentru vanzator la următoarea adresă electronică:office@dolphinstore.ro.

19. Termeni si conditii: Legea aplicabilă și soluționarea litigiilor

19.1. Prezentul document reprezintă un contract legal încheiat la distanță, acceptat prin simpla lui bifare și este supus legii române.

19.2. În cazul în care nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile se vor adresa instanțelor judecătorești competente conform legii.

20. Termeni si conditii: Clauze specifice

20.1. Obligația noastră nu este o obligație de rezultat, ci una de diligență, ceea ce înseamnă că vom face tot ce putem ca să livrăm Produsele sau Serviciile, însă nu putem garanta executarea acestora, iar Clientul declară că este de acord în mod expres cu acest lucru.

20.2. Vânzătorul/Prestatorul nu își asumă răspunderea pentru accesarea link-urilor pe care le găsește în site și nu garantează că platforma nu are bug-uri sau viruși și nu este răspunzător pentru eventualele întreruperi temporare, parțiale sau totale ale platformei, iar acest lucru nu dă dreptul la o compensație pentru Client/Consumator.

20.4. Limba în care se încheie contractul este limba română.

21. Modificări/completări/actualizări ale documentului

Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica oricând și fără notificare prealabilă Termenii și Condițiile site-ului. Accesând site-ul vânzătorului (companiei), utilizatorii/clienții vor găsi cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor.

Termeni si conditii: Politica de confidentialitate

Vă mulțumim pentru interesul față de compania, site-ul, serviciile și/sau produsele noastre.

Când vreți să stabiliți o relație cu noi și să folosiți serviciile companiei noastre denumită în continuare Store Dolphin Srl, ne încredințați informații despre dumneavoastră, denumite și date personale și vă mulțumim pentru încrederea acordată. Protecția și confidențialitatea datelor cu caracter personal este un subiect foarte important pentru noi și ne străduim să le stocăm în siguranță și să le prelucrăm cu atenție, iar în acest sens vă explicăm într-un mod clar și transparent care sunt practicile noastre privind confidențialitatea datelor dumneavoastră.

Aceste informații sunt prezentate în prezentul document (denumit în continuare „Politica de confidențialitate”, ”Prezentul document” sau „Documentul”) și vă rugăm să citiți împreună cu secțiunea Termeni și condiții (pe care o puteți regăsi aici (se va introduce link-ul către secțiunea din site-ul companiei).

Politica noastră de confidențialitate dorește să vă informeze despre prelucrarea Datelor dvs. personale în legătură cu vizitarea site-ului nostru web Kelpi.ro (denumit în continuare „site-ul”) și utilizarea de către dvs. a oricăror servicii suplimentare oferite de Store Dolphin Srl. Prin vizitarea site-ului, achiziționarea produselor și/sau serviciilor noastre sau prin interacțiunea cu noi prin orice mijloc, declarați că sunteți de acord cu Politica de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu cele descrise în Prezentul Document, vă rugăm să nu utilizați serviciile noastre.

Vă informăm că Store Dolphin Srl este operator de date cu caracter personal în sensul GDPR pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.

Introducere. Definiții.

1.1. Scopul politicii de confidențialitate

1.2. Cine suntem noi?

1.3. Cine sunteți dumneavoastră?

1.4. Definiții

1.5. Alte servicii

1.6. Plângeri

Datele cu caracter personal și prelucrarea datelor

2.1. Datele pe care le colectăm și cum le folosim

2.2. Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele

2.3. Scopul pentru care vă colectăm datele personale

2.4. Temeiurile legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Divulgarea datelor personale și transferuri de date

Stocarea datelor personale

Securitatea datelor personale

Drepturile dvs. – întrebări, solicitări și exercitarea drepturilor

Schimbări/Modificări/Actualizări ale politicii de confidențialitate

Introducere. Definiții.

1.1. Termeni si conditii: Scopul politicii de confidențialitate

Scopul acestei Politici de Confidențialitate este să vă explice ce informații prelucrăm (colectăm, utilizăm, partajăm), de ce le prelucrăm, în ce modalitate le prelucrăm, drepturile dvs. în temeiul GDPR și modalitatea în care puteți să le actualizați, gestionați, exportați și ștergeți, iar în acest scop noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm aceste informații.

Vă aducem la cunoștință că această Politică de confidențialitate se aplică peste tot unde ne găsiți în mediul online.

1.2. Cine suntem noi?

Mai jos găsiți datele noastre de identificare:

Denumire

Store Dolphin Srl

Sediul social

Bucuresti, Strada Stiucii, Nr 56, Sector 2

Număr Registrul Comerțului

J40/11038/2011

Cod de înregistrare fiscală

RO29101038

E-mail

Office@dolphinstore.ro

Telefon

0735520520

În conformitate cu legislația în vigoare, compania noastră este operator de date cu caracter personal, iar pentru ca datele dvs. să fie prelucrate în siguranță, depunem toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile și adecvate, tehnice și organizatorice pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal.

1.3. Termeni si conditii: Cine sunteți dvs.?

Potrivit legislației, dvs., persoana fizică beneficiară a serviciilor/produselor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii care ne este client sau potențial client, vizitatorul site-ului sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu noi, sunteți o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a vă permite să vă exercitați cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita exercitarea drepturilor.

1.4. Termeni si conditii: Definiții

Date cu caracter personal – înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”). O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

Prelucrare – înseamnă orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea;

GDPR (General Data Protection Regulation) sau RGPD (Regulamentul General privind Protecția Datelor) sau Regulamentul – înseamnă REGULAMENTUL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI UNIUNII EUROPENE nr. 2016/679 din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, împreună cu abrogarea Directivei 95/46/CE;

Operatorul sau Noi – înseamnă Store Dolhin Srl, societate de naționalitate română cu sediul social în Bucuresti, Strada Stiucii, Nr 56, Sector 2 , înmatriculată în Registrul Comerțului sub nr. de ordine J40/11038/2011 , având cod de înregistrare fiscală Ro29101038;

Persoană vizată – reprezintă orice persoană fizică identificată sau identificabilă ale cărei date sunt prelucrate de către noi în calitate de operator, ca de exemplu clienți, potențiali clienți sau vizitatori ai site-ului;

Consimțământ – înseamnă orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate;

Anonimizare – înseamnă eliminarea ireversibilă a identificării datelor cu caracter personal, astfel încât să nu se poată identifica persoana prin folosirea unei perioade de timp, costuri și tehnologie rezonabile, fie de către Operator, fie de către orice altă persoană, pentru a identifica acea persoană fizică. Principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal nu se aplică datelor anonimizate, întrucât nu mai sunt date cu caracter personal.

1.5. Termeni si conditii: Alte servicii

Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care puteți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru și vă încurajăm să examinați Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.

De asemenea, nu suntem responsabili pentru niciun fel de link al partenerilor noștri comerciali sau al celor care plasează publicitate în cadrul podcasturilor sau articolele noastre, inclusiv cele de pe profilele rețelelor sociale. Când dați click pe acele linkuri, terțe părți pot colecta sau partaja datele care vă privesc.

Trebuie să știți că nu controlăm niciun fel de link care este pus pe site de către noi sau de către alți Utilizatori (cum ar fi, spre exemplu, linkurile lăsate în comentarii, videouri, comunitate, pe rețelele de socializare etc.) și că sunteți pe deplin responsabil în momentul în care accesați asemenea linkuri și vă asumați orice fel de prejudiciu (direct sau indirect) care ar putea apărea.

1.6. Termeni si conditii: Plângeri

Pentru orice fel de problemă sau nelămurire în legătură cu prelucrarea datelor personale, trebuie să știți că puteți depune o plângere la autoritatea de supraveghere a datelor cu caracter personal, însă vă rugăm să ne trimiteți mai întâi o cerere la adresa menționată în prezentul document, iar noi vom depune toate eforturile pentru a rezolva cererea dvs. în cel mai scurt timp, pe cale amiabilă.

Pentru România, datele de contact sunt următoarele:

Nume

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

Adresă

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Telefon

+40.318.059.211 sau +40.318.059.212

E-mail

anspdcp@dataprotection.ro

Termeni si conditii: Datele cu caracter personal și prelucrarea datelor

2.1. Datele pe care le colectăm și cum le folosim

Datele personale sau informațiile personale reprezintă toate informațiile despre un individ care poate ajuta la identificarea acelei persoane, iar aici nu sunt incluse și acele date unde identitatea a fost eliminată (datele anonimizate).

Atunci când navigați pe site-ul nostru sau atunci când ne contactați în orice scop și folosind orice canal de comunicare, ne puteți comunica datele dvs. personale. Va fi necesar să colectăm, folosim, stocăm sau transferăm anumite date personale, direct de la dvs. sau din alte surse, așa cum explicăm în tabelul de mai jos:

Categoria

Date incluse

Temei legal

Date de identificare

Nume, prenume, numele societății, numărul de înregistrare la registrul comerțului, cod unic de identificare, numele de utilizator (username) sau un identificator similar, funcția, data nașterii, genul, limba în care dorești să interacționezi cu noi, țara etc.

Art. 6 (1) a), b), c) GDPR – REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Date de contact

Adresa de facturare, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon

Art. 6 (1) a), b), c) GDPR – REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Date de profil și de utilizare

Username, parolă, comenzile făcute de dvs., interesele și preferințele tale, feedback-ul oferit, răspunsurile oferite la sondaje

Informații despre cum utilizezi site-ul nostru, produsele și serviciile.

Art. 6 (1) a), b), c) GDPR – REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Date financiare și de tranzacționare

Informații privind plățile sau cele privind cardul/contul bancar, informații despre achiziții

Detalii privind plățile de la și către dvs. și alte detalii privind produsele și serviciile pe care le-ai achiziționat de la noi

Art. 6 (1) a), b), c) GDPR – REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Date de marketing & comunicare

Preferințele tale de a primi materiale de marketing din partea noastră și din partea terțelor noastre părți și metodele preferate de comunicare

Art. 6 (1) a), b), c) GDPR – REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Date automatizate/

tehnice

Adresa de IP (internet protocol), datele de login, tipul de browser și versiunea, setările privind locație și fusul orar, plug-in-urile de browser și versiunile acestora, sistemul de operare, platforma de operare și alte tehnologii de pe dispozitivele pe care le folosești pentru a accesa acest site

Art. 6 (1) GDPR – REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor)

Vă aducem la cunoștință faptul că nu colectăm niciun fel de Categorii Speciale de Date Personale despre dvs. (asta include date despre originea rasială sau etnică, opinii politice, confesiunea religioasă sau convingerile filozofice sau apartenența la sindicate și prelucrarea de date genetice, date biometrice pentru identificarea ta unică, date privind sănătatea sau date privind viața sexuală sau orientarea ta sexuală sau informații despre condamnări penale și infracțiuni.

2.2. Ce se întâmplă dacă nu ne furnizați datele

Atunci când vă rugăm să completați datele personale pentru a vă oferi acces la anumite funcționalități sau servicii ale site-ului, vom marca unele câmpuri ca fiind obligatorii, deoarece acestea sunt informații de care avem nevoie pentru a vă putea furniza serviciul sau pentru a vă oferi acces la funcționalitatea respectivă.

Vă rugăm să rețineți că, dacă decideți să nu ne furnizați aceste informații, este posibil să nu puteți finaliza înregistrarea dvs. ca utilizator sau să nu puteți beneficia de aceste servicii sau funcționalități.

2.3. Scopul pentru care vă colectăm datele personale

Date personale

Scop

Date de identificare (inclusiv audio-video, acolo unde este cazul)

Date de contact

Înregistrarea ca utilizator

Accesul la materiale și la produse

Date de identificare

Date de contact

Date financiare și de tranzacționare

Date de profil

Date de marketing și comunicare

Date automatizate/tehnice

Îmbunătățirea serviciilor

Folosirea datelor de analiză pentru a îmbunătăți site-ul, produsele, serviciile, departamentul clienți și experiența

Date de identificare

Date de contact

Date financiare și de Tranzacționare

Date de profil

Date de marketing și comunicare

Încheierea și executarea contractului de vânzare sau prestări servicii pe care îl încheiați cu noi

Date de identificare

Date de contact

Date financiare

Date de tranzacționare

Date de profil

Date de marketing și comunicare

Solicitările sau cererile efectuate prin intermediul Serviciului Clienți/Suport

Pentru a gestiona relația pe care o avem cu dvs., care poate include notificarea despre schimbarea termenilor și condițiilor și a politicilor de prelucrare sau sugestia noastră de a ne lăsa un review sau de a participa la un sondaj

Date de identificare

Date de contact

Date financiare și de tranzacționare Date de profil

Date de utilizare

Date de marketing și comunicare

Date automatizate/tehnice

Marketing

Pentru a livra conținut relevant și reclame personalizate și pentru a măsura și înțelege eficiența reclamelor pe care vi le oferim

Vă aducem la cunoștință că vom folosi datele dvs. personale doar pentru scopurile pentru care am colectat aceste date, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că avem nevoie să le folosim pentru un alt motiv și că acel motiv este compatibil cu scopul original.

Vă rugăm să aveți în vedere ca este posibil să prelucrăm datele dvs. personale fără să vă informăm sau să avem nevoie de consimțământul dvs., în conformitate cu regulile de mai sus, acolo unde legea ne permite să facem acest lucru.

2.4. Temeiurile legale pentru prelucrarea datelor cu caracter personal

Temeiurile noastre legale pentru prelucrarea datelor dvs. personale vor fi în general următoarele:

Există consimțământul dvs. pentru prelucrarea datelor cu caracter personal;

Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între dvs. și noi;

Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți.

Divulgarea datelor personale și transferuri de date

Vă informăm că putem dezvălui datele dvs., respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele dvs. să fie protejate. În aceste situații, ne vom asigura că orice transfer este legitim conform legislației.

De asemenea, putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor dvs, ca de exemplu, în situația în care exercitați o cerere de portabilitate sau către organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.

Transferul de date cu caracter personal către un stat terț poate avea loc numai dacă statul către care se intenționează transferul asigură un nivel de protecție adecvat.

Transferul de date către un stat a cărui legislație nu prevede un nivel de protecție cel puțin egal cu cel oferit de Regulamentul General de Protecție a Datelor este posibil numai dacă există garanții suficiente cu privire la protecția drepturilor fundamentale ale persoanelor vizate. Aceste garanții vor fi stabilite de noi prin contracte încheiate cu furnizorii/prestatori de servicii către care se va realiza transferul datelor tale personale.

De fiecare dată când vom transfera datele dvs. personale în afara SEE, ne vom asigura că există un nivel de protecția similar prin unul din următoarele mecanisme de salvgardare:

vom transfera datele tale personale către țări unde s-a demonstrat de către Comisia Europeană că furnizează un nivel adecvat de siguranță pentru datele personale.

când apelăm la anumiți furnizori de servicii, vom putea folosi anumite modele de contracte furnizate și aprobate de Comisia Europeană care oferă datelor personale aceeași protecție pe care o au în Europa.

Termeni si conditii: Stocarea datelor

Trebuie să rețineți că stocăm datele dvs. cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.

După încetarea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.

În anumite circumstanțe, putem anonimiza datele personale (astfel încât acestea nu mai pot fi asociate cu dvs.) în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică, caz în care putem folosi aceste informații pe o perioadă nelimitată fără a vă anunța în prealabil. Rețineți faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.

Categoriile de date cu caracter personal

Perioada de stocare

Adresă de e-mail

Conținutul mesajelor

5 ani de la ultima interacțiune cu noi

Datele necesare facturării (i.e. adresa, numele clientului, numele delegatului)

10 ani conform legislației

Alte date cu caracter personal

5 ani

Securitatea datelor

Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm, de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă.

Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:

Termeni si conditii: Politici dedicate

Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.

Minimizarea datelor

Ne asigurăm că datele dvs. cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această Politică.

Restrângerea accesului la date

Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie prin contract, fie legale).

Termeni si conditii: Măsuri tehnice specifice

Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite. Totuși, niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură și de neatins.

Asigurarea exactității datelor dvs

Câteodată este posibil să vă cerem să confirmați exactitatea sau actualitatea datelor dvs. pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.

Instruirea personalului

Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.

Anonimizarea datelor

Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm /pseudoanonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.

Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințați, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente/breșe de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal în cel mai scurt timp posibil.

Termeni si conditii: Marketing direct

În măsura în care am obținut consimțământul dvs. prealabil sau sunteți deja un client al companiei, putem utiliza tehnologii de marketing direct utilizând informațiile colectate despre dvs. În prezent transmitem mesaje comerciale pe e-mail (e-mail marketing).

Vă puteți opune marketingului direct și/sau vă puteți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail („unsubscribe”) sau prin transmiterea unei cereri în acest sens la e-mail office@dolphinstore.ro.

Drepturile dvs. – întrebări, solicitări și exercitarea drepturilor

Nu avem obligația de a desemna un ofițer de protecție a datelor personale, astfel încât orice întrebare cu privire la utilizarea datelor dvs. personale trebuie adresată detaliilor de contact de mai sus.

Pentru orice întrebări, nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la prelucrarea informațiilor dvs sau dacă doriți să vă exercitați drepturile legale sau cu privire la confidențialitate, ne puteți contacta la adresa de e-mail office@dolphinstore.ro .

Drepturile dvs. conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:

Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor dvs.

Dreptul de acces asupra datelor

Aveți dreptul de a obține din partea noastră o confirmare că se prelucrează sau nu date cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informațiile prevăzute de art. 15 alin. (1) din GDPR.

Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete

Aveți dreptul de a obține, din partea noastră, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care vă privesc.

Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”)

În situațiile prevăzute la art. 17 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține ștergerea datelor cu caracter personal.

Dreptul la restricționarea prelucrării

În cazurile prevăzute la art. 18 din GDPR, aveți dreptul de a solicita și obține restricționarea prelucrării.

Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dvs. către alt operator („dreptul la portabilitate”).

Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre dvs. către alt operator („dreptul la portabilitate”)

Dreptul de a vă opune prelucrării datelor

În cazurile prevăzute la art. 21 din GDPR, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor.

Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri cu efecte juridice sau cu efecte semnificative similare asupra dvs.

Dreptul de a vă adresa justiției pentru apărarea drepturilor și intereselor dvs.

Vă rugăm să rețineți că drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, vă vom facilita exercitarea drepturilor, iar dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă vă vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a vă adresa justiției.

De asemenea, vom încerca să răspundem solicitării dvs. în termen de 30 (treizeci) de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a vă identifica într-un termen util. Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să vă identificăm, iar dvs. nu ne furnizați informații suplimentare pentru a reuși să vă identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.

Schimbări/Modificări/Actualizări ale politicii de confidențialitate

Este posibil să actualizăm ocazional Politica de confidențialitate și vă vom notifica prin intermediul site-ului sau pe e-mail despre cea mai recentă versiune. Toate actualizările și modificările prezentului document sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail. Chiar dacă nu primiți o notificare, vă încurajăm să accesați și să citiți periodic Politica de confidențialitate pentru a fi la curent cu ultimele versiuni.

Politică de confidențialitate actualizată la data de 17,03,2023

TERMENI SI CONDITII: POLITICA PRIVIND UTILIZAREA MODULELOR COOKIES 

Informaţii suplimentare despre fişierele cookie

Scopul nostru este să vă oferim o experienţă online cât mai interactivă, iar în acest sens folosim module cookie sau tehnici similare. Este important să știți ce module cookie folosește site-ul nostru și în ce scop, întrucât aceasta va ajuta la protejarea confidenţialităţii dumneavoastră, asigurând totodată uşurinţa de utilizare a site-ului nostru web. 

  1. Ce sunt modulele cookie?

Modulele cookie sunt mici fişiere text care sunt stocate pe echipamentul dumneavoastră (computer sau dispozitiv mobil) atunci când accesezi anumite site-uri web. 

III. De ce se utilizează module cookie? 

Modulele cookie pot fi folosite în diferite scopuri: 

  1. pot fi necesare module cookie pentru a asigura funcţionarea corectă a site-ului web. De exemplu, fără module cookie, poate fi dificil ca site-ul web să reţină că te-ai conectat sau ce produse ai adăugat în coşul de cumpărături. Acestea sunt denumite module cookie obligatorii;
  2. pot fi folosite pentru a analiza cum este folosit un site web, pentru a contoriza numărul de vizitatori şi pentru a afla cum poate fi îmbunătăţit site-ul web. Nu asociem statisticile de utilizare a site-ului web şi alte rapoarte cu persoane individuale. Aceste module cookie sunt denumite module cookie analitice;
  3. folosim module cookie pentru reţele de socializare pentru a permite integrarea reţelelor de socializare pe site-ul web şi a vă da posibilitatea să apreciați sau să distribuiți imediat o pagină sau un produs pe serviciul de socializare preferat;
  4. folosim module cookie pentru a permite publicitatea online, care poate fi personalizată pentru a afişa reclame mai relevante şi mai interesante pentru dumneavoastră, atât pe site-ul nostru, cât şi în afara acestora. Realizăm acest lucru prin module cookie de publicitate (direcţionate).

Astfel, informațiile generate de cookie-uri cu privire la modul în care este utilizat site-ul – informații standard de jurnal de utilizare a internetului (inclusiv adresa dumneavoastră IP) și informații privind comportamentul vizitatorului într-o formă anonimă – sunt transmise către Google și stocate de acesta, inclusiv pe servere din Statele Unite. Înainte de a fi transmisă către Google, adresa dumneavoastră IP este anonimizată. 

  1. Cum puteţi gestiona sau dezactiva modulele cookie din browser

Trebuie să știți că vă puteți gestiona preferințele cookie din fereastra pop-up din site-ul nostru sau din setările browserului, iar majoritatea browserelor vă permit să vedeți ce cookie-uri aveți și să le ștergeți în mod individual sau să blocați cookie-uri ale unor terțe părți, să blocați cookie-uri ale anumitor site-uri, să blocați setarea tuturor cookie-urilor, să ștergeți toate cookie-urile atunci când închideți browserul. 

În cazul în care dezactivați toate modulele (noastre) cookie din setările browserului, este posibil ca anumite secţiuni sau funcţii ale site-urilor noastre web să nu funcţioneze, deoarece browserul ne poate împiedica să setăm module cookie necesare pentru funcţionarea site-ului. Prin urmare, vă recomandăm să nu dezactivați toate modulele cookie din browserul web. 

Shopping Cart
Scroll to Top