7. Conditii de retur

7.1. Conform O.U.G. nr. 34/2014 Clientul/Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract ├«n termen de 14 (paisprezece) zile, f─âr─â a preciza motivele ╚Öi f─âr─â a suporta penalit─â╚Ťi daca produsul nu corespunde descrierilor. Daca produsul corespunde descrierilor si cumparatorul/clientul doreste returul, nu va suporta costuri mai mari decat costul transportului, comisionul perceput de livrator/curier, seriviciile de receptie primire a produsului returnat, cost total 26 lei.

7.2. Perioada de retragere expir─â dup─â (paisprezece) 14 zile ╚Öi se calculeaz─â ├«ncep├ónd cu ziua ├«n care Clientul/Consumatorul sau o parte ter╚Ť─â, alta dec├ót transportatorul, indicat─â de c─âtre Client/Consumator, intr─â ├«n posesia fizic─â a produselor.

7.3. Pentru a-╚Öi exercita dreptul de retragere, Clientul/Consumatorul trebuie s─â informeze V├ónz─âtorul cu privire la decizia acestuia de a se retrage din prezentul contract, utiliz├ónd o declara╚Ťie neechivoc─â, de exemplu, o scrisoare trimis─â prin po╚Öt─â, fax sau e-mail sau formularul de retur din site.  Vezi formular aici. Datele de contact ale V├ónz─âtorului sunt urm─âtoarele:

Denumire societate: Store Dolphin Srl

Adresa colet ramburs: Aleea Dobrina Nr 2, Bl 49, Sector 2, Bucuresti, Cod Postal 022252

Adresa Sediu: Localitatea Bucuresti str. Stiucii nr.56, sector 2.

E-mail office@dolphinstore.ro

Telefon 0735520520

7.4. În acest scop, Clientul/Consumatorul poate folosi modelul de retragere atașat în Anexa nr. 1, însă folosirea lui nu este obligatorie.

7.5. Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să fie transmisă de către Client/Consumator comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

7.6. ├Än cazul retragerii Clientului/Consumatorului, V├ónz─âtorul va rambursa orice sum─â pe care a primit-o de la Client/Consumator, cu excep╚Ťia costurilor suplimentare determinate de alegerea de c─âtre Client/Consumator a unei alte modalit─â╚Ťi de livrare dec├ót cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de V├ónz─âtor, f─âr─â ├«nt├órzieri nejustificate ╚Öi, ├«n orice caz, nu mai t├órziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care V├ónz─âtorul este informat cu privire la decizia Clientului/Consumatorului de a se retrage din prezentul contract.

7.7. Costurile suplimentare reprezint─â orice costuri (transport, livrare, diminuarea valorii produselor care rezult─â din manipul─âri, altele dec├ót cele necesare pentru determinarea naturii calit─â╚Ťilor ╚Öi func╚Ťion─ârii produselor, taxe po╚Ötale sau de orice alt─â natur─â) care urmeaz─â a fi suportate de Client/Consumator cu ocazia exercit─ârii dreptului de retragere.

7.8. Costurile aferente serviciului de curierat, dac─â respectiva comand─â nu a beneficiat de transport gratuit, nu sunt returnabile. Daca sa beneficiat de transport gratuit, cumparatorul va suporta costurile livrari produsului si returnari lui.

7.9. Livrarea standard se consider─â livrarea oferit─â gratuit de flota Cargus pentru comenzi mai mari de 3000 Lei si produse mai voluminoase de 20 kg volumetric, sunt folosite si alte modalitati de livrare.

7.10. Rambursarea va fi efectuat─â folosind aceea╚Öi modalitate de plat─â ca ╚Öi cea folosit─â pentru tranzac╚Ťia ini╚Ťial─â, cu excep╚Ťia cazului ├«n care Clientul/Consumatorul ╚Öi-a exprimat acordul expres pentru o alt─â modalitate de rambursare ╚Öi nu vor fi percepute comisioane ca urmare a unei astfel de ramburs─âri.

7.11. Rambursarea poate fi amânată până la data la care Vânzătorul va primi înapoi produsele sau până la momentul la care Clientul/Consumatorul furnizează dovada că a trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

7.12. Condi╚Ťiile dreptului de retragere se aplic─â doar clien╚Ťilor/consumatorilor persoane fizice, definite de dispozi╚Ťiile O.U.G. nr. 34/2014 (art. 2 pct.1).

7.13. Clientul/Consumatorul va suporta costul direct al returnării produselor și este responsabil de integritatea produsului până la intrarea în posesia magazinului.

7.14. Clientul/Consumatorul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezult─â din manipul─âri, altele dec├ót cele necesare pentru determinarea naturii, calit─â╚Ťilor ╚Öi func╚Ťion─ârii produselor.

7.15. La solicitarea ╚Öi cu acordul Clientului/Consumatorului, V├ónz─âtorul poate recomanda Cump─âr─âtorului achizi╚Ťionarea altui produs de o calitate ╚Öi la un pre╚Ť echivalente cu cele solicitate ├«n prima comand─â.

7.16. Comanda ini╚Ťial─â va fi anulat─â la data confirm─ârii comenzii produsului/produselor ce ├«nlocuiesc produsul ini╚Ťial.

7.17. Nu pot fi returnate produsele care:

au f─âcut obiectul unei comenzi speciale;

au fost distinct personalizate la cererea consumatorului;

au fost confec╚Ťionate dup─â specifica╚Ťiile Clientului/Consumatorului (de exemplu: nuan╚Ťarea produsului ├«n culoarea dorit─â de Client/Consumator);

prezint─â urme de lovire, deteriorare, uzur─â;

au fost folosite, testate de catre beneficiar si  corespund criteriilor tehnice descrise in descrierea si fisa tehnica a produsului

au fost desigilate și nu mai au ambalajul original intact, cu toate accesoriile și eticheta integre;

sunt puse prin orice mijloc într-o stare necorespunzătoare repunerii în vânzare.

7.18. Vânzătorul va suporta cheltuielile de retur dacă acesta îi este imputabil (de exemplu, produsele primite nu corespund comenzii, sunt altele decât cele solicitate prin transmiterea acesteia etc.).

7.19. Pentru alte informa╚Ťii legate de returul produselor v─â rug─âm sa ne contacta╚Ťi prin intermediul formularului de contact sau la adresa de e-mail: office@dolphinstore.ro.

7.20. Aceste prevederi se completeaz─â cu Legea nr. 365/2002 privind comer╚Ťul electronic republicat─â ╚Öi modificat─â ╚Öi cu O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor ├«n cadrul contractelor ├«ncheiate cu profesioni╚Ötii.

8. Program de lucru, livr─âri, termene

8.1. O comand─â poate fi plasat─â ├«n orice moment, dar perioada de procesare este de Luni p├ón─â Vineri ├«n intervalul orar 8.00 ÔÇô 15.00, except├ónd s─ârb─âtorile legale.

8.2. Produsele disponibile în site-ul/magazinul online pot fi livrate prin curier, în aria specificată.

8.3. Termenul de livrare pentru produse este de 48 ÔÇô 72 ore din momentul confirm─ârii livr─ârii.

8.4. Livr─ârile fizice se efectueaz─â door to door, prin curierat rapid ÔÇô serviciu externalizat deci independent de v├ónz─âtor.

8.5. Pot exista ├«nt├órzieri fa╚Ť─â de termenul de livrare stabilit ├«n momentul confirm─ârii comenzii, iar ├«n acest caz v├ónz─âtorul nu ├«╚Öi asum─â nicio r─âspundere ├«n numele firmelor de curierat.

8.5. V├ónz─âtorul ├«╚Öi asum─â responsabilitatea ├«n privin╚Ťa livr─ârii produselor comandate de cump─âr─âtor. Riscul pieirii bunului se transfer─â la cump─âr─âtor ├«n momentul pred─ârii efective a bunului.

8.6. Livrarea Produselor sau Serviciilor digitale/electronice se va face exclusiv ├«n format electronic prin furnizarea unui cod, link de desc─ârcare sau alt─â metod─â pe care o punem la dispozi╚Ťie ╚Öi pe care ╚Ťi-o vom comunica pe e-mail/├«n Contul t─âu de Client. Livrarea se va face dup─â efectuarea pl─â╚Ťii integrale a Produselor.

9. Obliga╚Ťiile Cump─âr─âtorului:

s─â furnizeze informa╚Ťii reale, corecte ╚Öi actuale despre entitatea sa atunci c├ónd acestea i se cer, ├«n caz contrar exist├ónd posibilitatea refuz─ârii comenzilor;

s─â accepte solu╚Ťionarea eventualelor probleme ├«n termen de 30 (treizeci) de zile de la data sesiz─ârii acestora printr-un e-mail adresat v├ónz─âtorului;

s─â accepte Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile v├ónz─âtorului odat─â cu lansarea comenzilor ╚Öi s─â achite contravaloarea produselor ╚Öi/sau serviciilor prin metodele puse la dispozi╚Ťie, la momentul transmiterii comenzii.

10. Obliga╚Ťiile V├ónz─âtorului:

s─â pun─â la dispozi╚Ťia utilizatorilor gratuit informa╚Ťii profesionale cu privire la produsele ╚Öi serviciile sale.

Con╚Ťinutul publicat ├«n magazinul virtual are caracter orientativ. Caracteristicile produselor ╚Öi documenta╚Ťia tehnic─â aferent─â acestora ╚Öi afi╚Öate pe site sunt puse la dispozi╚Ťie de c─âtre produc─âtori ╚Öi furnizori.

Imaginile produselor sunt afi╚Öate cu titlu de prezentare, ├«ns─â ├«n func╚Ťie de lotul ├«n care au fost fabricate, aspectul real al produsului poate diferi.

s─â contacteze clien╚Ťii pentru confirmarea comenzilor, prin e-mail sau telefonic;

să livreze produsele în cel mult 30 (treizeci) de zile de la confirmarea livrării, dacă acestea sunt în stoc;

s─â utilizeze datele personale colectate de la clien╚Ťi/utilizatori ├«n concordan╚Ť─â cu sec╚Ťiunea ÔÇ×Politica de Confiden╚ŤialitateÔÇŁ ╚Öi ÔÇ×Politica cookiesÔÇŁ, care se reg─âsesc de asemenea pe site-ul companiei v├ónz─âtorului.

Shopping Cart
Scroll to Top